Stokis Shaklee Pontian, Johor

Assamualaikum..

Hai warga Pontian yang hebat-hebat belaka. Saya adalah stokis Shaklee Pontian dan kawasan yang berdekatan dengannya seperti Rengit dan juga Simpang Renggam. Saya juga dikenali sebagai Pengedar Sah Shaklee Pontian dan Ejen/Agen Shaklee Pontian yang aktif.

Saya tinggal di MRSM Tun Dr Ismail Ayer Baloi. Itulah rumah saya, itulah juga kedai saya, dan semestinya itulah stokis Shaklee bagi orang Pontian yang nak dapatkan produk Shaklee. 

Bagi yang tinggal dekat-dekat dengan rumah saya tu boleh la datang sendiri untuk pick up barang. Saya sangat mengalu-alukan kehadiran korang. 


Stokis Shaklee Pontian, Johor
Saya Puan Nor Akmal Stokis dan pengedar Shaklee Kawasan Pontian, Rengit dan Simpang Renggam

Yang jauh atau yang ada kekangan untuk datang ke rumah saya jangan risau saya boleh membuat penghantaran dan COD produk Shakle ke rumah korang atau tempat yang berdekatan dengan rumah yang dipersetujui bersama. 


Kenapa orang Pontian kena beli produk Shaklee dengan saya??


  • Sebagai SID Pontian saya akan bantu korang cara nak order Shaklee dan pos ke mana-mana alamat yang korang mahu.
  • Saya membuat penghantaran dan COD Shaklee ke kawasan Pontian dan kawasan berdekatan.
  • Saya akan memberikan konsultasi secara percuma dan berterusan selagi mana yang korang mahu.
  • Saya juga adalah pengguna tegar produk Shaklee. Saya bukan jual je. Saya pun guna juga..

Produk Shaklee ni bukan vitamin je tau. Banyak lagi produk Shaklee untuk kegunaan di rumah. Kami ada penapis air (water pitcher) mampu milik yang boleh dibawa ke mana saja yang korang suka. Bagi yang nak cari set penjagaan kulit dari bahan semulajadi boleh ambil Set Skin Care Nutri White Shaklee.




Bagi yang ada masalah kulit tangan alergik dan sensitif dengan sabun boleh ambil set fresh laundry yang lengkap dengan softerner. Kita juga ada dish wash dan basic-H pencuci serbaguna yang diekstrak dari jagung dan kelapa.

Shaklee juga menyediakan set penjagaan rambut yang terdiri daripada shampu dan conditioner, serum serta hair spray untuk mengatasi masalah rambut berbau, rambut gugur dan rambut rosak.

Dan banyak lagi produk Shaklee yang semuanya dihasilkan dari ramuan semualajadi. 

Jadi warga Pontian boleh dapatkan produk shaklee daripada saya stokis Shaklee Pontian. Jadi apa tunggu lagi. Jangan malu jangan segan. Uollss boleh hubungi saya Pengedar Shaklee Pontian, Rengit dan Simpang Renggam seperti di bawah.

SID Shaklee Pontian, Rengit & Simpang Renggam:
Puan Nor Akmal
Whatsapp/Telegram
0139279846



COD: Pontian-Simpang Renggam-RengitPengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Comments