Nak Beli Sirap Ajaib Kat Mana??

Sirap ajaib yang saya maksudkan di sini tak lain tak bukan tentulah Vivix Shaklee. Vivix Shaklee juga disebut sebagai tonik ajaib. Hebat sangat ke Vivix Shaklee ni sampai ada nama manja sirap ajaib bagai semua tu?

Tak sungguh orang tak kata kan. Korang tahu tak kandungan resveratrol di dalam Vivix Shaklee ni mampu memberi kesan positif terhadap 342 jenis penyakit yang berbeza tau. Ini adalah hasil dari kajian siantifik yang tak kurang dari 590 kajian.



Bukan saya cakap kosong tau. Bukan saya nak over claim sebab nak bagi korang kagum dan beli produk Shaklee yang terhebat ni. Tidak sama sekali. 

Apa yang saya petik tu adalah dari www.greenmedinfo.com. Kalau korang tak percaya boleh klik website tu. Boleh baca beratus-ratus artikel kajian tentang resveratrol.


Khasiat Resveratrol Yang Terhebat


Kandungan resveratrol yang ada di dalam Vivix Shaklee inilah yang menjadi sebab utama hebat dan boleh membantu ramai manusia yang sakit di dunia. 

Khasiat resveratarol di dalam Vivix Shaklee ni sangatlah banyak antaranya ia mampu menghalang pelbagai penyakit seperti kanser, sakit jantung, darah tinggi, kencing manis dan banyak lagi. 

Jom klik link kat bawah ni untuk tengok testimoni pesakit kanser yang bertambah sihat selepas konsisten mengambil Vivix Shaklee sebagai rawatan dan suplemen alternatif.

Kat Mana Korang Boleh Beli Vivix Shaklee?


Bagi mereka yang berada di sekitar daerah Pontian atau yang berdekatan dengannya seperti Rengit dan juga Simpang Renggam korang boleh hubungi saya untuk beli Vivix Shaklee.

InsyaAllah saya boleh COD ke rumah korang atau di mana-mana tempat yang dipersetujui bersama.

Bagi yang berada di luar kawasan Pontian, Rengit dan Simpang Renggam korang pun boleh juga beli dengan saya. No big deal la. Shaklee akan pos ke alamat tuan puan. Jangan risau currier yang Shaklee gunakan adalah terbaik. Barang tuan puan akan sampai dengan selamat.


Nak Beli Sirap Ajaib Kat Mana??

Kenapa korang kena beli dengan saya?


Korang perlu beli dengan SID atau pengedar Shaklee seperti saya kerana
  • saya akan bimbing korang cara makan Vivix shaklee dan produk lain dengan cara yang betul dan tepat
  • saya akan bagi tip consultation seumur hidup atau selagi mana korang mahu
  • saya akan coaching korang jika berminat untuk membuat side income dan menjana pendapatan tanpa had dengan shaklee.

Korang nak beli sendiri pun boleh. Macam mana tu? Kalau korang ada kad debit atau kad kredit korang boleh beli sendiri sirap ajaib Vivix shaklee.

Klik saja link kat bawah ni dan ikut setiap langkah pembelian yang di minta. InsyaAllah Vivix Shaklee akan selamat sampai ke destinasi yang diminta.

Beli Vivix Shaklee di sini


Bagi yang nak tahu lebih lanjut tentang Vivix Shaklee meh whatsApp atau telegram saya seperti nombor di bawah:

Puan Nor Akmal

Shaklee Leader

013-9279846

Comments