Thursday, August 31, 2017

Cerita Vivix; Tak Cuba Tak Tahu Dah Cuba Mesti Nak Lagi

Assalamualaikum...

Apa pun sebelum saya bercerita dengan lebih lanjut tentang sirap ajaib Shaklee, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 60. Sekalung tahniah juga untuk skuad Sukan SEA kerana berjaya melakar sejarah dan menjadi juara untuk kali ini. 

Utunglah yang kerja government kan (termasuk saya la tu, hihihi) dapat cuti free hari Isnin 4 September. Dan hari ini juga merupakan hari yang paling penting bagi umat Islam di seleuruh dunia iaiatu hari wukuf di Arafah.

Bagi umat Islam yang tidak menunaikan haji kita sangat digalakkan untuk berpuasa pada hari ini kerana kelebihannya yang sangat banyak. Setahun sekali je hari arafah ni, rugilah bagi yang mampu berpuasa tapi tak nak puasa.


Kita tutup cerita bab sukan SEA, hari kemerdekaan dan hari wukuf dulu ok. Jom kita sambung bab sirap ajaib atau nama lainya Vivix yang semakin mendapat tempat di hati rakyat Malaysia yang mementingkan penjagaan kesihatan dari dalam.

Cerita yang akan saya kongsi ini mungkin biasa-biasa je tapi bagi saya ia perlu dikongsi untuk pengetahuan semua.

Alkisahnya bermula. Ada kawan saya Hana (bukan nama sebenar ๐Ÿ˜€) beli Vivix untuk diberikan kepada ayah beliau dengan niat nak bantu ayahnya berhenti merokok. Selepas 2 minggu minum Vivrix, apabila ayah Hana merokok ia merasa pahit. 

Jadi Hana ingatkan ayahnya akan berhenti merokok, tapi sayangnya ayah beliau berhenti ambil Vivix dan teruskan merokok. Hana sangat kecewa tapi apakan daya kan. Semoga satu hari nanyi terbuka pintu hati ayah Hana untuk berhenti merokok.

Bagi yang betul-betul niat nak berhenti merokok Vivix sangat digalakkan mengambil Vivix. Korang kalau nak tahu bagaimana Vivix membantu menghentikan ketagihan merokok boleh klik link kat bawah ni. Dalam entry ini saya kongsikan juga beberapa testimoni mereka yang berjaya berhenti merokok selepas mengamalkan Vivix Shaklee, dengan izin Allah jua..

Perokok Tegar Sejak Umur 5 Tahun Kini Berhenti Merokok Dengan Mudah


Berbalik kepada cerita Hana, bila ayah dah tak nak makan Vivix tu, Hana bagi kat Mak dan Suami pulak. Vivix ni bukan sakit baru kena ambil tak sakit pun sangat digalakkan amalkan untuk mencegah peyakit-penyakit kronik..

Suami Hana ada masalah sakit peha akibat pernah terjatuh semasa main sepak takraw..Selepas mengamalkan Vivix lebih kurang sebulan sakit bahagian peha suaminya semakin berkurangan. Sangat menakjubkan. Hana pun terkejut dan tak sangka. 

Apa lagi bila dah tak sakit ni suami Hana kembali aktif bermain sepak takraw. Hana pulak yang dok risu takut sakit datang lagi. Apa yang best juga si suami ni ada jerawat dan lubang bekas jerawat. Jerawat kat muka suami semakin kurang dan lubang-lubang jerawat tu semakin mengecil.. Wow sangat kan...


Kita masuk bab Mak Hana pulak. Mak Hana ni tukang jahit. Mata memang rabun dan pakai spek..Alhamdulillah segalanya dengan izin Allah, selepas konsisten mengambil Vivix mata mak Hana dah kurang rabunnya. Nak menjahit pun dah tak payah pakai spek..

Yang lagi best kedu-kedut kat kulit muka mak semakin kurang. Kulit terasa semakin tegang. Jeragat makin bersih..wow...Betul la orang cakap nak sihat ambil Vivix, nak cantik pun boleh ambik Vivix. 

Vivix ni memang multifunction. Kandungan resveratrol dan antioksidan yang tinggi di dalam Vivix membantu sel-sel tubuh badan kita menjadi sihat. Bila sel-sel di dalam badan kita sentiasa sihat dan berfungsi dengan baik, maka susahlah penyakit yang akan hinggap, dan sentiasa awet muda..gitewww..


Berminat nak cuba Vivix? nak tahu macam mana nak beli vivix dengan harga yang murah dan jimat?? Boleh hubungi saya segera. Jangan tunggu lama-lama nanti rugi ..

๐Ÿ’—Your trusted Shaklee Consultant
๐Ÿ‘‰Puan Nor Akmal
๐Ÿ“ฑ WhatsApp/telegram +6013-927 9846


Disclaimer:"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen (vitamin) iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan kita."

No comments:

Post a Comment