Bisnes Dengan Cara Yang Betul Dapat Beli Vitamin Secara Percuma

Semalam saya ada berkongsi tentang cara untuk dapatkan duit dengan mudah melalui bisnes produk hebat Shaklee yang semakin meletop kebabom..

Shaklee menyediakan peluang yang terbuka luas kepada sesiapa sahaja yang ingin memulakan bisnes dan menambah pendapatan sampingan dengan mudah. 

Apabila saya membuat keputusan untuk memulakan bisnes Shaklee dengan berkongsi kebaikan yang ada pada produknya, bukan setakat saya diajar ilmu marketing, ilmu pengukuhan rohani dan keberkatan dalam bisnes juga amat dititikberatkan. 

Bisnes Dengan Cara Yang Betul Dapat Beli Vitamin Secara Percuma

Sebab tu saya letak tajuk bisnes dengan cara yang betul dapat beli vitamin secara percuma. Apa maksudnya? Meh saya terangkan..

Group coaching bisnes Shaklee saya amat menekankan aspek berniaga dengan jujur dan betul mengikut etika yang ditetapkan. 

Salah satu etika yang ditetapkan oleh pihak Shaklee ialah setiap SID (Shaklee Independent Distributor) yang ingin menjual apa sahaja produk Shaklee hendaklah menjualnya dengan harga jualan atau harga runcit (retail price) bukan harga ahli atau harga di bawah harga ahli.

Bila anda mendaftar sebagai ahli shaklee anda layak menikmati pembelian produk shaklee dengan harga ahli. Bila anda ingin menjual produk Shaklee hendaklah jual dengan harga jualan yang telah ditetapkan. 

Mungkin pihak Shaklee tidak akan tahu sekalipun anda jual dengan harga ahli atau harga lebih murah lag semata-mata untuk kumpul point yang lagi banyak. Ye tiada siapa yang tahu tapi Allah tahu..Jadi di mana rezeki yang kita dapat tu akan berkat bila peraturan dilanggar? Bab tidak ikut etika saya tak nak ulas panjang, korang boleh fikir sendiri okey..hihi

Bisnes Dengan Cara Yang Betul Dapat Beli Vitamin Secara Percuma

Sambung balik macam mana nak dapat free vitamin ni? Bila kalian jual produk Shaklee dengan harga retail korang akan dapat untung kasar. Bila dikumpulkan untung kasar ni anda boleh la guna untuk beli vitamin shaklee untuk kegunaan sendiri atau buat stok di rumah.

Jom kita buat kira-kira sikit bagi nampak lagi jelas dan terang.
Contohnya kalian jual Vitamin C Shaklee dengan harga runcit iaitu RM98 dan modal korang untuk beli Vitamin C tu dengan harga RM78. Cuba kira berapa untung kasar yang korang dapat jika sebotl Vitamin C dapat dijual?

Contoh:


Harga Runcit Vitamin C = RM98
Harga ahli (modal)       = RM78
Untung kasar               = RM20

Jadi sebotol Vitamin C yang dijual dapat untuk RM20. Bayangkan kalau anda dapat jual 10 botol Vitamin C. Berapa banyak dah untung yang dapat? RM20 x 10 = RM200. Untung ke tak untung? mesti la untungkan..

Dengan RM200 ni macam-macam kita boleh buat kan. Nak beli vitamin pun boleh. Nak simpan pon boleh. Nak beli pampers anak pun boleh. Itu yang saya maksudkan buat bisnes dengan betul korang dapat beli vitamin secara percuma.

Bagi yang berminat nak join keluarga besar Shaklee, apa tunggu lagi. Segera hubungi saya atau boleh isi maklumat korang di link di bawah ini dan saya akan ubungi korang segera.

Sertai kami dengan isikan borang di bawah:

Jana Pendapatan Sampingan dari Rumah

atau
WhatsApp saya Puan Nor Akmal 0139279846

Comments