Penjual Vivix Shaklee Pontian Dan Seluruh Malaysia

Assalamualaikum..

Bagi penggemar dan pencinta setia Vivix Shaklee yang ingin mendapatkan Vivix Shaklee korang boleh beli dengan saya. Saya Puan Nor Akmal pengedar sah Shaklee Pontian dan seluruh Malaysia.

Bagi yang berada di Pontian dan kawasan sekitar Rengit dan Simpang Renggam korang boleh hubungi saya agen Shaklee untuk dapatkan sirap ajaib terbaik di dunia ni.

InsyAllah saya stokis Shaklee Pontian akan buat penghantaran secara Cash On Delivery (COD) ke tempat korang atau mana-mana tempat yang dipersetujui bersama. 

Bagi yang berada di luar kawasan Pontian, Rengit dan Simpang Renggam korang juga boleh beli Vivix Shaklee daripada saya. Saya akan pos dengan segera selepas proses pembayaran selesai.


Keistimewaan Vivix yang tiada tandingan


Vivix satu-satunya produk seumpamanya di dunia. Korang takkan jumpa produk yang sama seperti Vivix dari jenama lain. Sebabnya Vivix ni produk berpatent yang didaftarkan di bawah hak milik tunggal shaklee.

Syarikat Shaklee je yang ada kuasa tunggal menghasilkan dan menjual Vivix.

Kandungan resveratrol yang ada di dalam Vivix ni menjadikannya suplemen yang mampu melindungi dan memperbaiki sehingga peringkat DNA sel. Setiap hari sel-sel badan kita diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang  boleh merosakkan DNA dan menjejaskan fungsi sel.

Apabila DNA rosak dan sel-sel tidak berfungsi dengan baik akan menyebabkan terjadinya pelbagai penyakit seperti kanser, sakit jantung, alzheimers, sopak dan sebagainya.

Nak tahu lebih lanjut tentang tonik ajaib terhebat yang tiada tandingan ni? Nak dapatkan keahlian percuma dengan membeli Vivix Shaklee

Hubungi saya untuk dapatkan Vivix Shaklee dengan harga istimewa dan konsultasi percuma.

Whatsapp/telegram: Puan Nor Akmal 0139279846

Comments