Produk Menghilangkan Jerawat Dan Parutnya Dengan Cepat Dan Berkesan

Bila sebut bab jerawat ni memang boleh stress la kalau saya. Walaupun sebiji je yang muncul..Hahaha..tangan tu memang asyik melekat je kat muka tu nak cungkil-cungkil jerawat.

Dulu-dulu zaman tak kerja lagi memang tak kisah sangat bab jerawat ni.. Sekarang ni bila dah kerja saya sangat mengambil berat bab kesihatan kulit wajah. Bukan tu je bab kesihatan badan sangat la concern. 

Produk Menghilangkan Jerawat Dan Parutnya Dengan Cepat Dan Berkesan


Korang bukan tak tahu kan zaman teknologi maya yang canggih manggih ni penyakit macam-macam yang muncul. Ramai je orang muda sekarang mendapat penyakit seperti kanser, diabates, darah tinggi yang biasanya zaman dulu orang tua je yang ada. 

Kita pun tahu ramai je orang muda yang meninggal akibat serangan jantung. Puncanya adalah makanan yang masuk ke dalam perut kita tu.

Diet tidak sihat salah satu punca jerawat


Sebab tu la saya sangat concern bab kesihatan ni. Saya yakin dan percaya masalah jerawat juga berpunca dari corak pemakanan kita yang tidak sihat dan main hentam saja. Maaf saya cakap ye. 

Mungkin ada yang tak setuju. Korang boleh tengok zaman sekarang ni makanan macam-macam jenis yang muncul dan dicipta sehingga menjadi viral.. Padahal belum tentu makanan tu bergizi dan ada nutrisi yang kita perlukan.

Tu tak masuk lagi makanan proses, makanan dalam tin, makanan ringan yang sememangnya menjadi makanan harian kebanyakan rakyat di Malaysia. Saya pun dulu tak ambik berat pun bab makanan ni janji halal. Ye apa yang kita makan semua halal tapi belum tentu tayyiban.

Makanan proses, makanan ringan, makanan segera semua tu banyak bahan perasa, bahan pengawet, pewarna tiruan dan juga bahan kimia . Ramai yang tak sedar tentang ni. 

Produk Menghilangkan Jerawat Dan Parutnya Dengan Cepat Dan Berkesan

Makanan tak sihat inilah yang menjadi salah satu punca berkumpulnya toksin. Toksin ni zat yang tak diperlukan oleh tubuh kita. Bila toksin ni masuk dalam badan ia boleh merosakkan sel dan kemudiannya akan mengganggu aktiviti organ di dalam tubuh seperti melemahkan fungsi paru-paru, usus, hati dan ginjal.

Bila dah fungsi organ menjadi lemah disebabkan toksin imunisasi badan akan menurun. Lama kelamaan penyakit mudah menyerang. 

Jerawat batu yang muncul kat muka korang tu adalah salah satu cara toksin tu nak keluar dari dalam badan kita.

Jadi sebagai langkah pertama nak atasi jerawat ialah dengan mengambil makanan yang sihat atau real food. Saya yakin jerawat pun susah nak muncul dan badan kit apun lebih sihat.

Cara saya hilangkan jerawat dan bekasnya dengan cepat


Kalau jerawat dah banyak sangat korang perlu detoks untuk keluarkan toksin yang berkumpul dalam badan tu. Nak hilangkan jerawat dan bekasnya tak cukup hanya korang tepek-tepek krim dan bedak je semata-mata. mesti kena atasinya dari dalam barulah berkesan

Nak tahu tak apa yang saya ambil untuk pastikan kulit wajah saya bebas jerawat? Jeng jeng jeng..pastinya saya amalkan set vitamin Shaklee yang terdiri daripada Garlic Complex, GLA Complex, ESP (energizing soy protein), Vita-E Complex, Sustained Release VITA-C plus dan B-complex.

Produk Menghilangkan Jerawat Dan Parutnya Dengan Cepat Dan Berkesan


Alhamdulillah set premium atasi jerawat ni sangat membantu saya mengatasi jerawat dan parutnya dengan cepat dan berkesan.

Apa yang penting produk shaklee ni 100% dari bahan semulajadi. Semestinya selamanya selamat untuk semua. Tidak ada kesan sampingan jangka panjang dan juga pendek.

Kadang-kadang jerawat tu ada juga terutama time nak period. Jerawat juga akan tumbuh kalau saya tak cuci muka betul-betul. Bab cuci muka ni kadang-kadang tak buat terutama time balik kampung. 

Korang kalau tak nak jerawat datang jangan malas-malas cuci muka. Gunalah pencuci muka yang dihasilkan dari bahan semula jadi dan bebas bahan kimia. Pilihan saya tentulah set penjagaan kulit NutriWhite Shaklee yang sangat selamat untuk digunakan. InsyaAllah tiada kesan sampingan jangka panjang dan pendek.


Nak kulit gebu, cantik, menawan, glowing, flawless macam retis tu semua kenalah berusaha dan berkorban duit sikit ye sayang-sayang semua. hihi..

Korang berminat nak cuba set premium atasi jerawat? Apa tunggu lagi boleh hubungi saya Puan Nor Akmal..

WhatsApp/Telegram: 0139279846

Comments