Pengedar Shaklee Pontian, Rengit Dan Simpang Renggam

Assalamualaikum..Hai apa khabar semua terutamanya warga Pontian yang hebat-hebat semua. Semoga kalian sentiasa berada di bawah rahmat dan kasih sayang Allah serta dilimpahkan rezeki.

Anda tercari- cari pengedar Shaklee berhampiran kawasan anda di Pontian? Untuk pengetahuan anda semua saya adalah PENGEDAR SHAKLEE di sekitar PONTIAN, RENGIT dan SIMPANG RENGGAM serta seluruh Malaysia. 

Bagi yang berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang
amazing ini dengan segera boleh hubungi saya pengedar Shaklee pontian atau agen Shaklee Pontian di nombor yang dinyatakan pada poster di bawah ini. 

Pengedar Shaklee Kawasan Pontian, Rengit Dan Simpang Renggam
Saya Puan Nor Akmal Pengedar Shaklee Kawasan Pontian.

Bagi anda yang berada di kawasan sekitar Pontian, Rengit dan Simpang Renggam boleh terus mendapatkannya dengan mengambil sendiri daripada saya atau Cash On Delivery (COD) di tempat yang sesuai yang dipersetujui oleh kedua-dua belah pihak. Jika korang datang ambil sendiri di rumah saya itu lagi baik. 

Bagi yang tiada kenderaan untuk mengambilnya sendiri daripada saya, jangan risau dan bimbang saya akan membuat penghantaran terus ke rumah anda. Anda hanya perlu hubungi saya dan tunggu di rumah sahaja. 

Jom apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk mendapatkan suplemen yang hebat ini secara terus daripada saya agen Shaklee Pontian yang aktif. Anda layak mendapat perkhidmatan yang terbaik dari kami. 

Shaklee menawarkan pelbagai pakej kesihatan untuk dimiliki. Nyatakan saja apa masalah yang dihadapi. Dengan kepakaran dan pengalaman yang saya ada, saya akan cuba berikan cadangan suplemen yang terbaik dan sesuai mengikut bajet tuan-tuan dan puan-puan.

Antaranya vitamin yang ada ialah:


  1. Set Kesihatan Asas
  2. Set Pre-natal ( Set Hamil/mengandung)
  3. Set Post Natal ( Set Berpantang Normal @ Pembedahan / set menyusu)
  4. Set Kesihatan Lelaki
  5. Set Kanak-kanak Sihat & Pintar
  6. Set Kecantikan Kulit (Jerawat, jeragat, kulit kering dan kulit kusam)
  7. Set Kencing Manis
  8. Set Darah Tinggi
  9. Set Kesihatan Jantung
  10. Set Kesihatan Sendi
  11. Set Kesihatan Tulang
  12. Set Pelangsingan (Set Slim)
  13. Set Penjagaan Rambut (Shampu)
  14. Set Allergic / Resdung
  15. Set Asthma
  16. Masalah Sembelit
  17. Set Gastrik
  18. Masalah rambut gugur
  19. Set Migrain
  20. Set Senggugut / PMS / Haid Tidak Teratur
  21. Vitamin untuk semua penyakit kanser (kanser usus, kanser paru-paru, kanser payudara, kanser kalenjar, kanser ovari, kanser rahim

Pengedar Shaklee Kawasan Pontian, Rengit Dan Simpang Renggam
Shaklee menyediakan pelbagai produk vitamin untuk kesihatan kita sepanjang hayat.

Kenapa warga Pontian kena beli produk shaklee daripada saya??


  • Saya akan buat penghantaran produk shaklee sekitar Pontian jika itu yang diminta. Barang yang dipesan akan dihantar terus ke pintu rumah. So uollss hanya perlu tunggu di rumah sahaja.
  • Kalau tak nak COD saya boleh tolong korang buat order Shaklee dan pos ke alamat yang dikehendaki. 
  • Saya akan memberikan khidmat konsultasi secara percuma selama mana yang korang perlukan saya.
  • Saya akan membantu anda mengambil suplemen mengikut cara yang paling tepat.
  • Saya bersedia membantu anda yang berminat menjana pendapatan sampingan (side income) dengan mudah dari rumah.
  • saya bukan sahaja menjual dan malah saya juga pengguna tegar produk Shaklee sejak 2013. Hampir 90% produk Shaklee yang ada saya dah cuba.

Hubungi saya segera pengedar Shaklee Pontian untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:
  • jadual pengambilan vitamin secara teratur
  • konsultasi percuma secara berterusan
  • tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli


"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nor Akmal:

WhatsApp / Telegram: 0139279846


COD: Pontian-Simpang Renggam-Rengit
Pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Comments

  1. Kepada anda yang ingin buat Cod area Batang kali, Rawang, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland. . Boleh menghubungi saya yer..penghantaran terus ke address anda

    ReplyDelete

Post a Comment